Optymalizacja słów kluczowych. W drodze po sukces, zadbaj o
solidne fundamenty
Niezależnie
od wybranego kanału marketingowego, absolutną podstawą reklamy w
Google są słowa kluczowe. To element łączący wyszukiwania
potencjalnych Klientów z markami, które od dawna chętnie inwestują
w pozycjonowanie
stron
internetowych lub kampanie Google
Ads.
Co więcej, odpowiednie zadbanie o tego typu frazy może mocno
zwiększyć efektywność promocji i zminimalizować ryzyko
nietrafionych zapytań. Sprawdź przede wszystkim listę wybranych
haseł. Rekomendowane są wyłącznie
te sprzedażowe.
Ogólne słowa kluczowe przeważnie generują pusty ruch, z którego
ciężko będzie pozyskać potencjalnych Klientów. Czasem mniej
znaczy więcej.
„Bez starannie wyselekcjonowanych, intratnych fraz kluczowych, ciężko sobie wyobrazić bardzo skuteczne kampanie pozycjonowania stron internetowych czy nawet Google Ads. Takie hasła są absolutną podstawą funkcjonowania promocji. Na jej podstawie wyszukiwarka przypisuje wyniki zaprezentowane na ekranach komputerów lub telefonów potencjalnych Klientów. Jeśli zdecydujesz się na sprzedażowe frazy, zweryfikujesz ich potencjał, konkurencję oraz trendy – możesz liczyć na pozyskiwanie od kilku do nawet kilkuset zdecydowanych partnerów. Wprost z Google.”
Źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/
Jesteś
pewny, że dobrze targetujesz swoje reklamy w Google? O lokalizacji
słów kilka
Źle wybrana lokalizacja emitowania komunikatów w ramach
pozycjonowania stron czy kampanii Google Ads stanowi główny powód,
dla którego reklama nie przynosi oczekiwanych efektów. I w tym
przypadku mowa o geolokalizacji. Samo słowo kluczowe opisujące
Twoją usługę będzie brało udział w ogólnopolskim SEO.
Jeżeli dodasz tam człon z nazwą miasta lub województwa, wówczas
skorzystasz z nieco bardziej efektywnego i budżetowego
pozycjonowania lokalnego. Podobnie sytuacja wygląda w Google Ads.
Płatne linki oferują także przygotowanie kampanii na hasła
ogólnopolskie z zawężeniem do konkretnej lokalizacji
poprzez ustawienia w panelu. Dlaczego warto skorzystać z
precyzyjnego targetowania? Mniejsza konkurencja, duża ilość
potencjalnych Klientów i zauważalnie mniejsze koszty – tak
wyglądają najważniejsze powody!
Nie
przepalaj budżetu tam, gdzie nie masz szans na pozyskanie Klienta
Ta rekomendacja poniekąd ma silne powiązanie z dwiema poprzednimi: prawidłowa optymalizacja słów kluczowych oraz dbanie o geotargetowanie reklam zdecydowanie zmniejszają stopień ryzyka wyświetlania kampanii Google Ads lub pozycjonowania osobom, które nie są uznawana ze wzór potencjalnego Klienta. Ogromną rolę w minimalizowaniu tego typu czynnika odgrywa obrana strategia promowania biznesu w wyszukiwarce. Trafność kampanii stanowi niezwykle istotny aspekt, o którym zdecydowana większość nierzetelnych ekspertów lub samodzielnych właścicieli firm po prostu zapomina. Przed uruchomieniem marketingu online dokładnie zbadaj potrzeby oraz wykonaj niezbędne analizy, aby reklama rzeczywiście docierała do jasno sprecyzowanych osób.