Sieć handlowa Netto w Polsce posiada 500 sklepów oraz 5 centrów dystrybucji. Zatrudnia około 6 tysięcy osób. Netto w swojej ofercie posiada ponad 3 tysiące produktów, z czego 1/3 stanowi produkty własnych marek. Sklepy tej sieci możemy również znaleźć także w Danii i Niemczech.
Nowy sklep Netto mieści się przy ulicy Królowej Jadwigi 50 w Dąbrowie Górniczej. Jego łączna powierzchnia to ok. 800 metrów kwadratowych. Czynne będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 6-22. Jednak w czwartek sklep otwarty zostanie o godzinie 8.
Jest to już drugi sklep tej sieci w mieście. Pierwszy znajduje się przy ul. 11 Listopada 22. Nowo otwierane placówki nawiązują wyglądem do skandynawskich korzeni sieci
– z minimalistycznym wystrojem i szerokimi alejkami.
Promocje na otwarcie
Na otwarcie sklepu przygotowano specjalną ofertę, która obowiązywać będzie od 27 do 30 stycznia. Obniżki cen sięgać mają nawet ponad 50%. Jak informuje sieć, za 500 gramów pieczarek zapłacimy 3,49 zł, zaś za 500 gramów bezpestkowych, ciemnych winogron 4,99 zł. Promocja obejmie także produkty mięsne i tak kilogram polędwiczki wieprzowej kosztować będzie 15,99 zł.
Inne promocyjne ceny? Banany – 2,22 zł za 1 kg, papryka czerwona – 5,99 zł za 1 kg, ćwiartka z kurczaka – 3,49 zł za 1 kg czy kawa mielona Jacobs Krönung za 10,99 zł (250 g). Czekolada Premieur (z różnymi dodatkami m.in. z karmelem i solą morską) ma kosztować 3,99 zł za tabliczkę 100 g, pesto La Campagna – 3,49 zł za 190 g. Jak zapowiada sieć, w ofercie na otwarcie znajdzie się także hipoalergiczna linia dla niemowląt i najmłodszych marki własnej – Hello Sensitive. Z kolei w tzw. ofercie non-food będą między innymi żelazko parowe za 50 zł, elektryczna wyciskarka do cytrusów za 30 zł, ręczniki Bella – od 3 zł, opiekacz do kanapek za 40 zł czy gofrownica za 80 zł.